miércoles, 28 de noviembre de 2007

Un bon dia

Dilluns, un bon dia. Després de tot el ball de nit de diumenge, la son, la feina i tot, quina mandra llevar-se un dilluns de festa. Però merda, és que tinc assaig. El que donaria qualsevol per tenir un comandament a distància i posar pausa en aquestes ocasions. Bueno, alehop, amunt, dutxa i a córrer, que arribaré just. Però fa bon dia, i veuré el Pep, el pepito, que sempre que el veig em carrega la bateria del bon rotllo. I a més, guai, no estic cansat... Bueno, un assaig més a la butxaca, uns cafès més amb els ayalas i cap a treballar. Visca Harold Rhodes.














M'agrada anar amb moto per Barcelona, relaxa bastant... De fet serà l'únic relax del dia.
Arribar a casa, fer el dinar i a córrer de nou (havent-me'l menjat primer). De tan happy que vaig he decidit anar a veure el manu al luzde (l'anna no, bullida), així que vaig a sants amb moto, per anar-hi directe després.
Nervis al tren perquè em toca fer de tribunal (encara calen?), i perquè el meu grup de llenguatge va una mica peix. Bueno, ja se'm passarà. M'adormo. Em desperto i ja hi sóc. Feina. Més feina, cafè i feina. Ja acaba la tarda i em relaxo. ERROR. Acabo la darrera classe deu minuts més tard... Crec que perdo el tren que em deixava arribar a veure algun tema del manu. Corro, paro i torno a córrer... Uff, nervis.
Tren i ja sóc al luzde, amb l'Albertz (:p), que està més prim. Veig casi mig bolo (ueee,... pensava q arribaria a l'últim tema com sempre), temes nous, xulos, ben ianquis. El Richi em regala una copa (uff, no he sopat...). Xerrem i xerrem i riem i riem, fins que el manu m'alegra la nit... Feina a full pel setembre, amb uns previs interessants... Que guai, com mola que el no sopar, el córrer, el llevar-me (de bon humor), m'hagin portar a anar a dormir amb un somriure d'orella a orella... Dilluns va ser un bon dia, avui serà millor...

9 comentarios:

Anna Espinach Llavina dijo...

bondia!

Anna Espinach Llavina dijo...

carolito, que diu la chan que admetis els comentaris de la gent encara que no siguin bloggers. Ara no es pot escriure res si no tens blog. Lalalalalalalalalalalá... Si endeveines la cançó, tens premi. I el vestit platejat valia 750 euros.

Carolisto dijo...

ja està, la chan ja pot publicar!!! Deu ser una flor no fa estiu, no?, la primera frase és així, però permet-me una crítica, no tens massa gràcia per cantar amb síl·labes... Ho sé com deia el massana, pel context... JO vaig dir 500, a veure qui s'acosta més al precio justo... a juuuugar!!!
PD: he encertat?

Anna Espinach Llavina dijo...

nooooooo has encertat. Segueix intentant-ho.

Suzy Lee dijo...

aquí fent apostes sobre la meva tristesa. després de saber-ho ja no vaig voler ni preguntar quant valien les mitges.
que bonics són els bons dies. i els dies que no tens classe.
mammamiamammamia.

Anna Espinach Llavina dijo...

carolito, què passa? Que ens adormim?

Carolisto dijo...

¿? Què vols dir, m'estàs apretant pq postegi coses noves?? O parles de son de veritat? És q no entenc gens les hores del blog i no sé a quina hora has dit això... so... Jo avui estic ben despert, no com l'uri, que cada dia fa més pena... és broma!!! Ai quina risa el comment de la marta, que bona que és!!! m'ha fet mes riure que les gallines!!! Però he decidit no fer més comments al teu blog, que igual ja em passo... Bueno, vaig a intentar fer anar l'skype, que me l'acabo d'instalar... a veure si me'n surto! un petó canica!!!

Carolisto dijo...

per cert, felicitats per la dormida, al final l'spary ha funcionat?

Anna Espinach Llavina dijo...

t'estava apretant perquè posessis coses noves, sí... Què és l'spary? L'skype mal escrit? ai! que no m'entero!! I posa els comentaris que vulguis, no siguis ruc!