jueves, 6 de diciembre de 2007

De blanca en blanca y salgo porque me toca

Ahir a la nit els meus amics de El Tercer Hombre per fi van presentar el seu disc palabras a 8 bits, ui ui quina ilu!!! Era un disc que van acabar fa dos anys, però com que cap discogràfica els feia cas (i raro, perquè és un discazo) el tenien al calaix de casa. Al final però, s'han embolicat la manta al cap i han decidit tirar pel seu compte. I eso es toda la historia, ahir feien la presentació oficial al Luz de Gas.
Tot i que us vaig convidar a venir, no us vaig veure a cap de vosaltres... Pues bueno, que sapigueu que va ser un bolazo, on van col·laborar a saco de penya que admiro molt, com el Chupi, el Manu Guix, el Bikoko, la Lu de Nubla, el Macaco i el Paco Zárate. Tota la sala plena (que guai, quina imatge més bonica), un escenari super cuidat, uns temes preciosos, i mogollón d'amics. Mooolts amics, que feia poc que no veia, i alguns que feia moooolt que no veia i que em va fer molta ilu trobar-me, sobretot el Magí i el Zaca... Uff quant de temps feia!!! Però estan igual, sobretot el Zaca.
Quan es va acabar vam fer unes copetes a dalt (poques que són molt cares, ells sí que són marditorroedore), i em va entrar un principi de blanca de les meves, perquè entre pitus i flautes m'havia fumat mig paquet (puto tabac). Així que mig marejat vaig recollir els meus bártulos, vaig dir adéu i amb la moto i les meves bosses vaig enfilar cap a castilejos...
Em vaig posar de pet al llit perquè estava mort i marejat, i va i em truca l'Àlex Puyol. Ja ha fet mammamia per primera vegada i ja pot tornar a sortir.. Oleeee... I dissabte anem de festa... Oju peligru... amb l'Ernesto, el seu amic de vilafranca... quin món més petit...
Bueno, em poso a estudiar, que vull fer algo de profit abans que torni l'uri. On collons serà....

3 comentarios:

Suzy Lee dijo...

ja està, ja he escrit, ja estàs content? quin munt de tonteries. ;)
visca el tabac per sempre. maregi o no maregi. els fumadors hem d'aguantar el tipo que encara ens el prohibiran. les converses més interessants es donen fora dels restaurants amb el cigarret i el cafè. http://velvethoneypie.blogspot.com/2007/09/nuevos-ricos.html (com que no has llegit el meu arxiu aquest és el millor text amb diferència a més és sobre madrit, així que tu l'entendràs millor que ningú)

Anna Espinach Llavina dijo...

doncs jo no vull més tabac. Avui m'he passat. Prou de cigarrets!! Tuixén, com que tu encara ts jove, no tens els pulmons asquerosament negres. Jo segur que sí. Que burra que sóc. Caro, jo no sé què posar, perquè com que tot això ja m'ho has explicat aquest matí, t'he contestat tal cual. I no estic massa inspirada per posar res... Em sembla que me'n vaig a domir! Mua.

Carolisto dijo...

ja estic content perquè ja t'he llegit i ja t'he escrit Tuixén. Com que jo només sóc mig fumador només haig d'aguantar el tipus de tant en tant, però ahir em feia mandra... Sóc un chaqueteru. Ara mateix vaig a llegir-te aquest altre post, que segur que mola molt. Bona nit.
I bona nit Anna, que no ets burra, tot i que fumar puede matar. A mi em mata de cop. I si no saps que dir, dient només hola ja em fas content. Bonanit boniques. Mua!