jueves, 13 de diciembre de 2007

Grans d'Espanya

Avui una senyora veïna m'ha tractat de vostè... No sé si era que no s'hi veu, o potser la barba em fa semblar adult (tot i que crec que no m'ho fa semblar prou) o potser la panxa, les arrugues, les ulleres o què. Perquè per la cresta no crec que sigui... Jo que em creia el petit i rodó de les fussis (¡¡com m'encanta dissimular-ho!!). Però resulta que no. I això ja m'ha fet ballar el cap... Me'n queden 20 pels 30, no tinc on caure'm viu (ni tampoc em preocupa), i de vegades em sento ben irresponsable per coses d'aquestes (qui em diria que mai arribaria a envejar l'Uri per qüestions de seny!!). No hauria d'estar cremant el poc que em queda de veinteañero? Perquè resulta que cada dia arribo més d'hora a casa... i cada dia em sap menys greu fer-ho. No sé, potser és momentani i estic fent fondo i caixa per aguantar aquest nadal (las fiestas me confunden). Però de fet no em preocupa massa, si ha de canviar ja canviarà. Però bé, encara tinc el mateix dilema... perquè semblo gran? El Manu també m'ho va dir fa un parell de setmanes, però com que anava mig feliç li vaig fer menys cas i vam riure una estona... Però la senyora no ha fet broma... Així que m'ha tocat més. I perquè tot aquest rotllo? Si jo dic que realment no em preocupa fer-me gran. O ara resultarà que sí? O potser només el que em preocupa és el futur, o sigui, la cara que posarà l'Olguita demà quan rebi la seva primera prova d'amic invisible... Encara haig de trucar la Maria per saber què li pot agradar... Vale de plastas, si haig de fer el ploramiques, ja ho faré de gran. Que encara no ho sóc!!! Com a mínim me'n queden 20!!!

Homenatge al Pere Julià:




Perquè l'Eugenio és intemporal?

2 comentarios:

Anna Espinach Llavina dijo...

tictactictactictactictactictactitactitactictac...

Carolisto dijo...

jo ho veig més tiiiictaaaactiiiiictaaaactiiiiictaaac tiiiictaaaaac... com matrix...