domingo, 9 de diciembre de 2007

Mi osito i els cors roses

La meva primera sorpresa d'avui ha sigut quan la meva mare m'ha dit "mi osito". Quina gràcia, tot per la barba, està creant un tema de polèmica important, jeje... A ella no li acaba d'agradar (diu que em veig més gran) i a l'Uri li sembla que ja està massa llarga.... A veure si em compro definitivament el barbero en casa...
Han vingut a dinar els papis i ens ho hem passat molt bé. L'uri s'ha posat com el quico,... Clar és que la Loli (la meva mare, per mi Lola) cuina de colloooooons!!!!
Bueno, seré breu que és tard i no vol ploure!!
He decidit que tocar és important, potser és CASI la cosa més important del món!!! Hem fet DOS BOLAZOS!!!! Visca el Toni, l'Uri, el Jose i el Clodu!!!! Sóc tan fan!!! I visca els cors roses!!! I visca tu, que em dius guapuuu, amb moltes us; I el Saki, i l'electrònica, i els taps per les orelles i visca sobretot l'Àlex, que és CASI també lo más grande del mundo!!!
I visca tu, campeona, que em dónes un power que te cagas!!!

P.D: avui l'amic invisible m'ha fet posar una perruca de les ballarines de greas, i m'ho he passat bomba (m'agradarà ser travelo? potser sí i que?). M'ho he passat bomba i tothom ha elogiat els meus collons, i que què guapo que estava... Bueno, us poso una foto, q veure què us sembla...



Contextualitzeu, però podeu riure tot el què volgueu, jo ho he fet... Petons a tothom que surt aquí, i a qui no surti i se'ls mereixi també!!!!

2 comentarios:

Anna Espinach Llavina dijo...

estàs molt mona, carolita. Però si t'agrada molt fer de travelo, casi que m'avisis perquè me'n vagi fent a la idea. La barba, estupenda. Per l'skipe s'hi veia. Mua.

Carolisto dijo...

Bueno... pues em va agradar molt fer-ho, però no tinc clar que m'agradi fer-ho molt. Així que tranquil·la, no em començaré a comprar perruques i llapis de llavis i d'ulls...