sábado, 12 de enero de 2008

Les millors cames de Grease...




... són les meves!!!

7 comentarios:

Anna Espinach Llavina dijo...

Guaaaaaapa! Jo crec que, al pròxim musical, passes de teclillas a primera vedette... MMMMMMMMMMMMMMMUUUUUUUUUAAAAAAAA!

Suzy Lee dijo...

guapo!! jo et vull per casa fent una performance d'animadora guarrilla!! tens unes cames envejables...
bon dia!

Carolisto dijo...

Joder, quants piropus!!! Em sembla que si seguiu així em faré drag... A veure que hi diu l'espinach...

Anna Espinach Llavina dijo...

Morena, que tu culo me enVerena... Buenu, basta de cachondeo, hombre! Que la barba i els pompones no pegan! He dit.

Carolisto dijo...

A sus órdenes!

Anónimo dijo...

jajajajajaja!!!

Se tres jolie, mon amour...

P.D: Només de pensar amb el rollo animadora guarrilla "me estremezco"... Bona idea Tuix.

Anna Espinach Llavina dijo...

A veure, Daniel... A veure... No donis suport a idees com aquestes, fes el favor. Que aquest home es tornarà boig i començarà a fer bolos al Cangrejo amb la Carmen de Mairena.