lunes, 18 de febrero de 2008

Volando, volando

Quatre dies fora de casa poden ser com unes colònies curtes o semblar que duren com quatre anys. Ets lluny de casa i se t'atura completament la rutina diària. Vist així no és ni bo ni dolent, tot depèn de si t'hi trobes bé. I jo no m'hi he trobat, a Mallorca. Si no fos per feina, no crec que hi torni. Al febrer ni hi fa sol, a Mallorca, així que no la gaudeixo de dia; i la nit fa pena, plena de quillos que es pensen que tenen onda... Doncs aixó, que m'he avorrit supinament. El dia que m'ho vaig passar millor va ser el passeig fins al castell de Bellver, pq hi vam anar a peu i va ser un pateo maco. Tampoc va ser res, com si hagués anat de casa a la font del cargol, però com que tot ha sigut tan sumament avorrit, això ja va ser un què. I estic una mica de crisi, perque ja no sé si ja no m'agrada el tecno o és que aquí son uns cutres amb la música. Deu ser això darrer... Però és que no he aguantat a la disco ni un quart d'hora cap dels dies que he sortit. Tot un drama, un desastre, en fi. I els cubates, cars, com al Luz de Gas. Pq a més, idiota de mi, no vaig prendre el mac.
A tu em moro de ganes de veure't i sé que quan llegeixis aquestes línies (tràgica expressió) ja t'hauré vist, i besat i estimat, però igualment t'ho vull dir.
Com a consol, em queda saber que m'han pres el pèl i que m'han explotat, a mi i a tots, i que quatre cabrons vénen aquí amb les seves famílies a demostrar-nos que generosos que som pq han vingut de vacances a costa nostra i els hem omplert les butxaques fins dalt. En 4 dies, 13600 espectadors, que a 36 euros l'entrada en fan un total de 489.600. Gairebé mig milió d'euros en 4 dies, merchandising a part!! A canvi, 6 hores de directe diàries duratn quatre dies seguits. No us posaré el sou pq no rigueu. De tot se n'aprèn.
Anem a Madrid amb l'Ayala!!

T'estimo, i a Roma, encara més!!!

3 comentarios:

Anónimo dijo...

doncs vaya plan....

fins aviat,

albertz

Anna Espinach Llavina dijo...

a roma, fins i tot les mosques -si n'hi ha- seran boniques. No tan com tu, però.

Suzy Lee dijo...

que bonic és l'amor.
que bonic el pis de pintor fortuny tot de color rosa.
i els gingebres pel matí.
i les infusions per la tos per la nit.
guapos. que sou els més guapos.