domingo, 13 de julio de 2008

Els propòsits de l'any nou

Encara que potser vaig tard (millor tard que mai) he decidit fer-me dos bons propòsits aquest juliol, que m'agradaria que em duressin fins l'any que vé. El primer és fer esport, perquè entrada la trentena ja em toca cuidar-me, i si a més a més m'ho passo bé, millor. El segon, que ja em rondava pel cap fa uns dies, l'acabo de decidir ara, perquè un gran amic i savi, m'ha dit que sóc una mica "perru" (amb tota la raó). Així he decidit de fer servir el meu blog per posar-me les pililles en les meves coses. Intentaré comprometre'm a anar penjant musiqueta i coses noves meves aquí. A veure si ho acompleixo. Estigueu atents.

4 comentarios:

Anna Espinach Llavina dijo...

je
je
je
au, posa't les "pililles", teclilles.

Suzy Lee dijo...

endevant!

Anna Espinach Llavina dijo...

ui, que poc duren les promeses...

Suzy Lee dijo...

que poc prosperen els propòsits...